28 March 2009

Coffee, Lund.



Video Henrik Svensson & Daniel Ekbladh©

Music - Detektivbyrån

6 comments:

  1. Ett par frågor bara.

    Hur hamnar filtret i kaffebryggaren?
    Varifrån kommer pinnen som slår på bryggaren?
    Kunde ni inte använt en kaffebryggare utan spegelfunktion?
    Varför har ni kaffebryggaren på full värme?
    Vad hände med slutet?

    /Freddy-Fräs

    ReplyDelete
  2. 1. Jag lyfte dit det med hjälp av min hand : )
    2. Från ett paket med grillspett
    3. Jo det hade vi kunnat
    4. För att Earth Hour är först ikväll
    5. Vi hann inte. Hade endast någon timme på oss

    ReplyDelete
  3. 1. Ok, tror minsann du la i lite extra kaffe utanför bild för annars hade det inte varit så brunt och fint i kannan sen.
    2. Tror du de pinnarna funkar om man har höga drinkglas med oliver i botten?
    3. Blev iaf lugn när jag upptäckte att pinnen inte rörde sig själv.
    4. Tror du Earth Hour påverkar bion jag ska på ikväll? Vill inte missa en timme.
    5. Bra jobbat på kort tid!

    Freddy-Fräs

    ReplyDelete
  4. 1. Ett visst mått av mygel förekom
    2. Hmmm. Bör funka, dock ej optimalt
    3. Det var tre bönor som styrde pinnen
    4. SF ska tydligen bara släcka ner sina skyltar utanför biografen så du kan nog vara lugn
    5. Mmm. men fick IG. Skulle vara en bild : )

    ReplyDelete
  5. 1. Jag visste det!
    2. Attans!
    3. Minsann!?
    4. Tjoss, jag såg hela filmen!
    5. Du kunde ju pausat?

    /F-F

    ReplyDelete
  6. Najs bryggare!

    Hassan

    ReplyDelete